ΑΣΚΗΣΗ 1

Περίπτωση Μελέτης 1: Πώς να κλείσετε την Επιχείρησή σας, που με τόσο κόπο δημιουργήσατε!

02 Απριλίου 2010

"Καταγγελία για τα goody's στα village του Ρέντη"

«Χθες στις 8 κ μισή το βράδυ βρέθηκα με παρέα στα goody's στα village στο Ρέντη. Η παραγγελία: ένα goodisimo θαλασσινών και μία μερίδα μεζεδοκεφτέδες. Το πρόβλημα ξεκίνησε τη στιγμή που μας έδωσαν τα μακαρόνια μιας και η ίδια η προϊσταμένη που ετοίμασε την παραγγελία έκανε λάθος και ενώ το συγκεκριμένο πιάτο θέλει κοφτό μακαρονάκι εκείνη έβαλε κανονικά μακαρόνια.(Το ότι το έφτιαξε η προϊσταμένη φαινόταν μιας και η συγκεκριμένη κουζίνα... εκτίθεται στους πελάτες όπως και σχεδόν σε όλα τα goody's). Στη συνέχεια το θράσος τους ξεπέρασε κάθε όριο. Η ταμίας πιάνει το πιάτο με τους μεζεδοκεφτέδες και όπως πήγαινε να βάλει πατάτες για να μας το παραδώσει της έπεσε ένας μεζεδοκεφτές και απλά τον κλώτσησε για να τον κρύψει. Στη συνέχεια πήγε να ζητήσει από το παιδί που το έφτιαξε να της βάλει άλλον έναν αλλά και εκεί της έπεσε ακόμα ένας τον οποίο τον έβαλε ξανά στο πιάτο! Δεν πιστεύαμε στα μάτια μας όταν το είδαμε. Όπως καταλαβαίνετε απλά δεν πρόκειται να ξαναπάμε ποτέ εκεί. Μαγαζιά τα οποία δεν νοιάζονται για τον πελάτη γιατί να τα νοιαστεί εκείνος;»       

ΑΣΚΗΣΗ:

Πιστεύετε ότι υπάρχει ή όχι πρόβλημα στην συγκεκριμένη επιχείρηση;

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ποια είναι η κύρια αιτία του προβλήματος (αν υπάρχει);

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Πως θα αντιδρούσατε εάν ήσασταν ο ιδιοκτήτης του συγκεκριμένου καταστήματος και διαβάζατε σε blog την παραπάνω καταγγελία;

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Πώς θα απαντούσατε στη συγκεκριμένη καταγγελία; Θα την αγνοούσατε;

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

             Ποιες ενέργειες πρέπει κατά τη γνώμη σας να γίνουν, τόσο σε επικοινωνιακό επίπεδο όσο και σε επίπεδο λειτουργίας.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________