ΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ.....

1.Τι προσδοκούν οι πελάτες από την επιχείρησή σας και γιατί διαμαρτύρονται;
2.Πώς μπορούμε να σχεδιάσουμε μια αποτελεσματική στρατηγική ανάκτησης εξυπηρέτησης (service recovery);
3.Πώς οι επιχειρήσεις και το υπαλληλικό προσωπικό πρέπει να αντιμετωπίζει δύσκολους και απαιτητικούς πελάτες;
4.Πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να ενσωματώσουν στη λειτουργία τους το feedback από τους πελάτες;
5.Ποια είναι η σχέση ανάμεσα σε ποιότητα υπηρεσιών, ικανοποίησης πελάτη και πιστότητας / αφοσίωσης;


(Δεν υπάρχουν ακόμα θέματα συζήτησης σε αυτό το φόρουμ)