Περιγραφή εβδομάδας
- ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ "ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΑΕ"
- Ταυτότητα επιμορφωτικού προγράμματος
Ταυτότητα επιμορφωτικού προγράμματος
Το εν λόγω πρόγραμμα με τίτλο " Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση" απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς (νηπιαγωγούς, δασκάλους και ειδικότητες) Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σχολείων γενικής εκπαίδευσης.
Η διάρκεια του είναι 25 ώρες και Φορέας Υλοποίησής του Η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Χίου
Βασικός του σκοπός η γνωριμία των άνω εκπαιδευτικών με αποτελεσματικές μεθόδους ένταξης και ενσωμάτωσης μαθητών ΑΜΕΑ
- Στο πεδίο αυτό θα γνωστοποιούνται βασικές πληροφορίες για την υλοποίηση του επιμορφωτικού μας προγράμματος
- FORUM
FORUM
Εδώ, διατυπώνετε γόνιμο προβληματισμό και προτάσεις συναφείς με το αντικείμενο της επιμόρφωσής μας
- Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή
Εισαγωγή στην Ειδική Αγωγή
Ειδικό παιδί είναι εκείνο που ξεχωρίζει, που διαφέρει αισθητά από τα άλλα παιδιά, που αποκλίνει από το κανονικό. Η απόκλιση αυτή μπορεί φυσικά να είναι προς τα άνω ή προς τα κάτω. Κυρίως όμως μας απασχολούν τα παιδιά που αποκλίνουν προς τα κάτω, γιατί αυτά είναι που θέτουν τα περισσότερα προβλήματα και απαιτούν τη μεγαλύτερη, την ειδική φροντίδα.
Τα βασικά σημεία στους όρους και το πλαίσιο της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)
- Ένταξη και ενσωμάτωση
Ένταξη και ενσωμάτωση
Η ένταξη των παιδιών µε ειδικές ανάγκες στα κανονικά σχολεία συζητείται σήµερα µε πολύ ενδιαφέρον σ' όλο τον κόσµο. Όλοι οι ειδικοί συµφωνούν ότι είναι ο καλύτερος τρόπος για την επιτυχή ενσωµάτωσή τoυς στην κοινωνία αργότερα. Υπάρχει όµως διαφορά απόψεων και διατυπώνονται επιφυλάξεις, οι οποίες αναφέρονται κυρίως στη µορφή και στην έκταση που είναι δυνατό να πάρει η ένταξη για να είναι αποτελεσµατική...
- Αλλοδαποί μαθητές και ΕΑΕ
Αλλοδαποί μαθητές και ΕΑΕ
Η σχολική και κατά προέκταση κοινωνική ένταξη των παιδιών αυτών είναι ζωτικής σηµασίας για κάθε κράτος. Η επιτυχία του παραπάνω εγχειρήµατος είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, τόσο θεσµικών και διοικητικών, όσο και καθαρά παιδαγωγικών και διδακτικών. Η σχολική ζωή είναι δυνατό από µόνη της να διαµορφώσει συνθήκες ιδιαίτερα ευνοϊκές για µια οµαλή εξέλιξη της προσπάθειας για εκπαίδευση των νεαρών µεταναστόπουλων, µε την προϋπόθεση ότι και ο εκπαιδευτικός, ως καθοριστικός παράγοντας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, µπορεί να ανταποκριθεί ανάλογα...
- Ενταξιακές προϋποθέσεις
Ενταξιακές προϋποθέσεις
Συµβουλευτικές παρεµβάσεις (για παιδί, γονέα, δάσκαλο)...
- Ο ρόλος του Ειδικού Παιδαγωγού
Ο ρόλος του Ειδικού Παιδαγωγού
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟ∆ΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙ∆ΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗΣ
- Βασική Νομοθεσία για την ΕΑΕ
Βασική Νομοθεσία για την ΕΑΕ
Η βασική νομοθεσία για την ένταξη, ενσωμάτωση και ισότιμη φοίτηση των ΑΜΕΑ
- Βιβλιογραφία-Δικτυογραφία
Βιβλιογραφία-Δικτυογραφία
Βιβλιογραφία-δικτυογραφία για το πεδίο της ΕΑΕ
- Πολυμεσικό Υλικό
Πολυμεσικό Υλικό
Αφού δείτε τα video's διατυπώσετε στο forum προβληματισμούς και προτάσεις σας για την αποτελεσματικότερη ένταξη και ενσωμάτωση των μαθητών ΑΜΕΑ
- ΠΡΟΟΔΟΣ
ΠΡΟΟΔΟΣ
Παρακαλώ για τη συμπλήρωση και υποβολή του quiz στις 24 Οκτώβρη και ώρα από 12.00 έως 13.00