Σε τι βαθμό πρέπει να αναλυθεί η υπό εξέταση δημόσια υπηρεσία? Όπου υπάρχουν εναλλακτικές ροές εργασιών, αναλόγως του αποτελέσματος της μέχρι κάποιο σημείο επεξεργασίας της σχετικής αίτησης, εξετάζουμε όλες τις πιθανές εναλλακτικές, ή επιλέγουμε μία?
Καλησπέρα,
Θα πρέπει να αναλυθούν όλες οι εναλλακτικές ροές για να θεωρηθεί πλήρης η ψηφιακή υπηρεσία εκτός και υπάρχουν υποπροϊόντα και αποφασίσετε να κάνετε λογικές παραδοχές ότι η υπηρεσία ολοκληρώνεται σε προγενέστερο στάδιο
Με εκτίμηση
Βίκυ Μαργαριτη
Προς αυτήν την επιλογή κατευθυνόμαστε, θα γίνει πιο σαφές το ερώτημα όταν σας στείλουμε την περιγραφή της υπηρεσίας της Δευτέρα.
Με την κ. Κόντου ασχολούμαστε με το Επίδομα Παιδιού του ΟΠΕΚΑ. Προσδιορίζουμε την εξεταζόμενη υπηρεσία ως "Χορήγηση της παροχής του Επιδόματος Παιδιού", για την ολοκλήρωση της οποίας πρέπει να περιγραφούν πολλαπλά εναλλακτικά στάδια, και μετά την ολοκλήρωση της υποβολής της αίτησης, ακόμη και μετά την έγκρισή της και την πρώτη καταβολή. Με διαφορετικό ορισμό της υπηρεσίας (π.χ. Υποβολή της αίτησης για χορήγηση του Επιδόματος Παιδιού), προκύπτει σαφώς πιο απλοποιημένη ροή εργασιών.
Αν το κρίνετε σκόπιμο, μπορούμε να αλλάξουμε κατεύθυνση ή να περιοριστούμε.
Μέχρι στιγμής, πάντως, κινούμαστε στην πλήρως αναλυτική κατεύθυνση, που θα περιλαμβάνει όλη τη ροή εργασιών μέχρι και την καταβολή / εκκαθάριση του ετησίως δικαιούμενου ποσού.
Ευχαριστούμε πολύ!
Το σημαντικό είναι να κατανοήσετε την υπηρεσία από την ενεργοποίησή της (Υποβολή αίτησης) μέχρι το τελικό προϊόν (όποιο θεωρήσετε ό,τι είναι αυτό)
Όταν υπάρχουν πολλές εναλλακτικές ροές θα πρέπει να γνωρίζουμε καλά τα ενδιάμεσα βήματα για να αξιολογηθεί σωστά η υπηρεσία.
Με λίγα λόγια θα συνόψιζα πως αν είστε γνώστης της υπηρεσίας μπορείτε να συμπεριλάβετε το σύνολο της επιχειρησιακής λογικής, σε διαφορετική περίπτωση να προτιμήσετε ένα σίγουρο μονοπάτι για να είναι πιο αποτελεσματική η διαδικασία της αξιολόγησης και πιο ουσιαστική για εσάς.
Με εκτίμηση
Β.Μαργαρίτη