Περιγραφή θέματος

  • Γενικές πληροφορίες για το σεμινάριο

    Σκοπός του σεμιναρίου είναι να γνωρίσουν οι εκπαιδευόμενοι το νέο τρόπο διακίνησης εγγράφων μεταξύ των Φορέων του Δημοσίου μέσω της πλατφόρμας ΣΗΔΕ-Φ.

    Προαπαιτούμενες γνώσεις
    Για την παρακολούθηση του σεμιναρίου οι εκπαιδευόμενοι πρέπει να έχουν βασικές γνώσης χρήσης Η/Υ και διαδικτύου και να έχουν ήδη εκδώσει ψηφιακά πιστοποιητικά από τον Φορέα στον οποίο υπηρετούν.

    Εκπαιδευτικοί στόχοι
    Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου ο κάθε εκπαιδευόμενος θα πρέπει να είναι σε θέση να:
    • εξοικειωθεί με το σύστημα ηλεκτρονικής διακίνησης εγγράφων (ΣΗΔΕΦ) του Φορέα στον οποίο υπηρετεί
    • εισάγει ένα έγγραφο στο σύστημα ώστε να μπει σε ροή έγκρισης ή ψηφιακής υπογραφής
    • υπογράφει ψηφιακά έγγραφα προτού να αποσταλεί σε άλλο Φορέα
    • αντιμετωπίζει προβλήματα μη ορθής αποστολής εγγράφων και ορθής επανάληψης
    • επικοινωνεί με άλλους Φορείς μέσω του ΣΗΔΕΦ
    • συγκρίνει το παλιό σύστημα διακίνησης εγγράφων με το ΣΗΔΕΦ ώστε να κατανοήσει τα πλεονεκτήματα του τελευταίου.


  • 1. Εισαγωγή

    To ΣΔΔΔ (Σύστημα Διακίνησης Δρομολόγησης και Διαλειτουργικότητας Εγγράφων) είναι η πλατφόρμα, η οποία δημιουργήθηκε με σκοπό να παρέχεται στους υπαλλήλους του Ελληνικού Δημοσίου, η δυνατότητα να διακινούν και να υπογράφουν ψηφιακά τα έγγραφα τους με άλλους φορείς του δημοσίου. 

    Για την πρόσβαση στην εφαρμογή, πληκτρολογείτε τον σύνδεσμο:

    https://shdef.mindigital-shde.gr/gov/{κωδικόςφορέα} 


  • 2. Κεντρική οθόνη εφαρμογής

    Η Θεματική ενότητα παρουσιάζει την κύρια οθόνη της εφαρμογής του ΣΗΔΕ-Φ και συγκεκριμένα από ποια μέρη αποτελείται και τους τρόπους πλοήγησης του χρήστη.

  • 3. Βασικές έννοιες

    Η Θεματική ενότητα περιλαμβάνει την ορολογία των βασικών εννοιών που συναντάμε στο ΣΗΔΕ-Φ.

    Για αυτήν τη θεματική ενότητα καλείστε να υποβάλετε μία εργασία. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον αντίστοιχο σύνδεσμο παρακάτω.

  • 4. Δημιουργία νέου εγγράφου

    Στην Θεματική Ενότητα περιγράφονται οι τύποι των εγγράφων που υποστηρίζονται από την εφαρμογή και οι τρόποι δημιουργίας τους.

  • 5. Εισαγωγή ψηφιακής υπογραφής

    Σε αυτήν την ενότητα παρουσιάζεται η μεθοδολογία εισαγωγής ψηφιακής υπογραφής καθώς και πολλές πληροφορίες που αφορούν τα ψηφιακά πιστοποιητικά στο Δημόσιο.

    Για αυτήν τη θεματική ενότητα καλείστε να υποβάλετε μία εργασία. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον αντίστοιχο σύνδεσμο παρακάτω.

  • 6. Αποστολή εγγράφων προς φορέα

    Σε αυτήν την θεματική ενότητα περιγράφεται η διαδικασία αποστολής εγγράφων από έναν Φορέα του Δημοσίου σε άλλον.

    Παρακαλώ μην ξεχάσετε να συμμετέχετε στο παρακάτω φόρουμ πριν μελετήσετε το υλικό της ενότητας.

  • 7. Παραλαβή εγγράφων

    Σε αυτήν την θεματική ενότητα δίνονται όλες οι πληροφορίες για τους τρόπους που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες για να παραλάβουν ηλεκτρονικά ένα έγγραφο.

  • 8. Διαλειτουργικότητα

    Σε αυτήν την θεματική ενότητα παρουσιάζεται η Υλοποίηση Κεντρικού Συστήματος Διακίνησης Εγγράφων, Δρομολόγησης και Διαλειτουργικότητας με απομακρυσμένες ψηφιακές υπογραφές καθώς και Μηχανισμό Υποστήριξής του (help desk) 

  • 9. Τεστ κατανόησης υλικού

    Η ενότητα περιλαμβάνει δύο εργασίες αξιολόγησης, η μία είναι ένα κουίζ και η άλλη ένα σταυρόλεξο όρων.

  • 10. Τεστ αξιολόγησης του σεμιναρίου

    Η τελευταία ενότητα περιλαμβάνει το τεστ αξιολόγησης σεμιναρίου όπου μπορείτε να εκφράσετε ελεύθερα την άποψή σας σχετικά με το σεμινάριο.