Enrolment options

Περίληψη :

Στο  παρόν  παρουσιάζονται  εν  τάχει  τα  βασικά  χαρακτηριστικά  του  μείγματος  Marketing (Μ.Κ.Τ.),  στο  πλαίσιο  της  εύρυθμης λειτουργίας μιας Κοινωνικής Επιχείρησης.   Η συμπεριφορά του καταναλωτή σχετικά με την απόφαση για αγορά  ενός  συγκεκριμένου  προϊόντος  επηρεάζεται  από  ένα  σύνολο  πληροφοριών,  οι  οποίες  δημιουργούν  το  «τμήμα»  της  αγοράς  στο  οποίο  ανήκει.   Τα  Κανάλια  Διανομής,    η  Προβολή  και  η  Τιμολόγηση  του  παραγόμενου  προϊόντος  εξετάζονται  στη  συνέχεια

Guests cannot access this course. Please log in.