Topic outline
- General
- ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός στην εποχή της μετανεωτερικότητας: Οι εκπαιδευτικές μονάδες μπροστά σε νέες προκλήσεις.
Ο Εκπαιδευτικός Σχεδιασμός αποτελεί καίρια πτυχή της εκπαίδευσης και σημαντική συνιστώσα για την εύρυθμη διοικητική και παιδαγωγική λειτουργία ενός εκπαιδευτικού οργανισμού. Η πολυπλοκότητα και η ρευστότητα του εξωτερικού συγκείμενου σε συνδυασμό με τις αυξημένες απαιτήσεις της κοινωνίας από την εκπαίδευση και τον εκπαιδευτικό καθιστούν τον Εκπαιδευτικό Σχεδιασμό αναγκαίο, τόσο μακροπρόθεσμα όσο και βραχυπρόθεσμα.
Για περαιτέρω μελέτη, ακολουθεί μια ενδεικτική βιβλιογραφία.
- ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ -Α: Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΚΥΡΙΟ ΜΕΡΟΣ -Α: Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
- ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ: ΕΝΑΣ ΟΡΙΣΜΟΣΕίναι η διαδικασία κατά την οποία καθορίζονται σε έναν Οργανισμό οι στόχοι και οι εναλλακτικοί τρόποι προσέγγισής τους.
Λέξεις-κλειδιά: στόχοι, εναλλακτικοί τρόποι
Λένε ότι: Every moment spent planning, saves three or four times in execution!!! Δηλαδή, κάθε λεπτό που ξοδεύεται για τον Σχεδιασμό, εξοικονομεί το τριπλάσιο ή το τετραπλάσιο από την υλοποίηση.
- Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
- Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ
Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ
- ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΙ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ-ΣΥΣΧΕΤΙΣΜΟΙ
" Ο Σχεδιασμός και Προγραμματισμός έχουν ιδιαίτερη σημασία για τη λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων στην εποχή της μετανεωτερικότητας"
Αναπτύξτε την άποψή σας μέσα σε 3-4 παραγράφους.
Στο πεδίο αυτό, μπορείτε να καταγράψετε τη συνολική σας εκτίμηση για την πορεία του προγράμματος, προτάσεις, ιδέες για περαιτέρω εμβάθυνση ή ακόμα και αναδιαμόρφωση του περιεχομένου του. Κάθε καλοπροαίρετη κριτική είναι δεκτή.
- Topic 6
Topic 6
- Topic 7
Topic 7
- Topic 8
Topic 8
- Topic 9
Topic 9
- Topic 10
Topic 10
- Topic 11
Topic 11
- Topic 12
Topic 12
- Topic 13
Topic 13
- Topic 14
Topic 14
- Topic 15
Topic 15