Σύμφωνα με τα παρόντα αναλυτικά προγράμματα σπουδών στην Πληροφορική το μάθημα μπορεί να αξιοποιηθεί στο πλαίσιο του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής Α’ Γενικού και Επαγγελματικού καθώς σύμφωνα με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του μαθήματος οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση «να αναλύουν προβλήματα, να σχεδιάζουν και να αναπτύσσουν μικροεφαρμογές των ηλεκτρονικών υπολογιστών, “έξυπνων” κινητών συσκευών». Θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιηθεί και στα πλαίσια του μαθήματος Πληροφορικής της Γ’ Γυμνασίου στην ενότητα «Προγραμματίζω τον υπολογιστή».

Το λογισμικό App Inventor κρίνουμε ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες καθώς πρόκειται για ένα ιδιαίτερα εύχρηστο αλλά και «ισχυρό» προγραμματιστικό περιβάλλον που μπορεί να ανταποκριθεί και στις πιο απαιτητικές μαθησιακές δραστηριότητες σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες καθώς κατασκευάστηκε για να διευκολύνει τη δημιουργία αλληλεπιδραστικών εφαρμογών από παιδιά και νέους αφού ο προγραμματισμός γίνεται με οπτικό τρόπο και η γλώσσα προγραμματισμού περιλαμβάνει διαισθητικό χειρισμό πολυμέσων. Ειδικότερα η εκμάθηση προγραμματιστικών εννοιών με την δημιουργία ενός παιχνιδιού μπορεί να είναι διασκεδαστική.