Η ηγεσία στον δημόσιο τομέα αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την αποτελεσματική λειτουργία των οργανισμών και την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου. Σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από πολυπλοκότητα, γραφειοκρατία και αυξημένες απαιτήσεις, οι ηγέτες καλούνται να εμπνέουν, να παρακινούν και να διαχειρίζονται αλλαγές, ενώ παράλληλα να προάγουν τη διαφάνεια, τη λογοδοσία και την καινοτομία. Με επίκεντρο την εξυπηρέτηση του πολίτη, η ηγεσία στον δημόσιο τομέα απαιτεί συνδυασμό στρατηγικής σκέψης, συναισθηματικής νοημοσύνης και ανθρωποκεντρικής προσέγγισης.
